idiomas Kronos
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to the current issue
Skip to site footer
Open Menu
Kronos – The Language Teaching Journal
Ir al inicio
Current
Archives
Announcements
Call for proposals
Congresos
Congreso 2023
News
Codigo de ética
About
Evaluación por pares
Acceso abierto
About the Journal
Preservación digital
Editorial Board
Instructions for Authors
Article changes and retraction policy
Contact
Review
Autoridades
Aims and Scope
Privacy Statement
Search
Register
Login
Current Issue
Vol. 6 No. 1 (2025): The Language Teaching Journal
La revista Kronos The Language Teaching Journal presenta su Vol 6, Núm 1
Published:
2025-08-28
Full Issue
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTMLZ (Español (España))
Carta Editorial
Kronos «The Language Teaching Journal
Kronos
5 - 8
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTMLZ (Español (España))
Article
Perceptions of Flipped Grammar Learning
A study with B1-level English Students in Ecuador.
Hamilton Ismael Quezada Guerrero , Kinga Paulina Tomczyk, Paola Vanessa Santamaría Velásquez
9 - 24
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTMLZ (Español (España))
Most Common Linguistic Errors Identified in Oral Discourse in Undergraduate Students from a Public University.
Martha Lucía Lara Freire, Cristian Alexander Pardo Fierro
25 - 37
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTMLZ (Español (España))
Implementing Cooperative Integrated Reading and Composition (CIRC) technique to improve tenth-grade students’ reading comprehension
William Santiago Chuquiguanga Tenesaca, Genesis Milena Bravo Caguana
38 - 50
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTMLZ (Español (España))
Aquatic Stimulation Process In Child Development In Children From One To Five Years Old
Ernesto Quishpe Sacancela, Nelson Alberto Caiza Caiza
51 - 66
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTMLZ (Español (España))
Digital learning and gamification
a bridge to self-regulation practice on English foreign language
Eduardo Roberto Suarez García, Evelyn Almeida
67 - 80
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTMLZ (Español (España))
Brazilian Portuguese. A Bibliometric Approach
Guacyra Nascimento Queiroz
81 - 89
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTMLZ (Español (España))
The effects of portfolio assessment on writing of EFL students
Ingrid Tomalá Guzman, Evelyn Almeida
90 - 101
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTMLZ (Español (España))
Reseñas
“Soft CLIL: How to Effectively Apply Bloom’s Taxonomy to Pro mote Reading Cognitive Skills in Higher Education”.
Verónica de Lourdes Pizarro Aguirre, Angel Modesto Suing Nagua
102 - 109
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTMLZ (Español (España))
View All Issues
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Keywords
red
counter